پشت صحنه





روزی که عینکی شد

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ق.ظ
دیروز با زنگ نلفن بیدار شدم
و با صداش خوابم پرید : (سلام میشه بیای تو انتخاب عینک کمکم کنی؟)
سریع لباسامو پوشیدم و رفتم همون مغازه ای که با مامانش بود
اولین عینکی که انتخاب کردم خودشم دوست داشت اما مامانش نظر و سلیقه متفاوتی باهامون داشت 
در نهایت با احترام به اختلاف سلیقه با ایشون تونستیم یه عینک خوب واسش انتخاب کنیم
بعد از نیم ساعت آماده شد...
چقدر ذوق کردم خدا میدونه!واقعا بهش میومد ...چشماشو پشت شیشه دوست داشتم
شبیه مردایی شده بود که همیشه دوست داشتم در اون قالب ببینمش
خنده دار بود که وقتی پرسیدم خب حالا که منو واضح میبینی چه فرقی با قبل دارم؟
منتظر جوابی مثل ( رنگ چشمات روشن تره ,رنگ موهات روشن تره...) یا مثلا تعریفی چیزی...
ولی خیلی صادقانه و مستقیم گفت این صرف صورتت یه چال کوچیک داره یکیشم کوچیک تره اما رو پیشونیت!!!
در عین حال که خوشحال نبودم اما خندیدم و گفتم مرسی و در مقابل ازش تعریف کردم گفتم اما عینک خیلی بهت میاد خیلی اینجوری دوست دارم

پ.ن: اصل اول زندگیم : نه از تعریفی خوشحال شی نه از انتقادی ناراحت!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
لطیفه ریحانی

نظرات  (۵)

کاملا با پ. ن.    موافقم!!

خیلی خوب بود!!

دلتون شاد
پاسخ:
عزیزم!!
مرسی 
امیدوارم هیچ وقت دلت نگیره دوستم
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۱۴ کاکتوس هستم
مبارکشون باشه.
به دل نگیر عروس خانوم☺
دعا میکنم همیشه عشقتون جاوید باشه.
پاسخ:
ای جونم 
باشه
مرسی عزیزم 
روزات غرق شادی باشه
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۵ لوسیفر زوبع
عینک فقط ازین عینک گردا شبیه عینک گاندی :))
اگه روزی عینکی بشم حتما ازینا میگیرم نظر بقیه هم مهم نیست درموردش :))
پاسخ:
از دست تو لوسیفر
امیدوارم واسه چشمات هیچ وقت مشکلی پیش نیاد
اما هر طور دوست داشتی همون کارو کن سلیقه ت محترمه عزیزم
متن جذابی داشت:)

و خوبه بدونی اصل زندگیت، اصل زندگی منم هست:)

(هزچی میرم جلوتر نوشته هات جذابترن:)
پاسخ:
مرسیی
پس با همین فرمون بریم جلو انشاله که خیره😂😂😂
عزیزمی
متاسفم
پاسخ:
گذشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی