پشت صحنه





راز موهای سفیدم

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ق.ظ

امروز روبه رو آینه که  ایستادم 

به خودم گفتم :

به به ببین چی شد!

 موهای سفیدم لا به لای موهای خرمایی م چه برقی میزد

قبلا دیده نمیشدن اما الان دیگه گم نمیشن 

به تعداد حرف هایی که هرگز زده نشد

به تعداد شبایی که فقط خدا میدونه چقدر دیر صبح شد

به تمام دفعاتی که بغض  کرده بودم اما به خودم گفتم الان وقتش نیست 

....آره خودم خوب میدونم کی تعدادش انقدر زیاد شد!

این موهای سفید شده شناسنامه گذشته م تا به الآن...

یادآور خاطره های ریز و درشتیه...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
لطیفه ریحانی

نظرات  (۲)

سلام 
گذر عمره !!! و کاریش نمیشه کرد!!

دلتون شاد!!
اوکی باشه! ما هممون قبول داریم بلاگستان عین یه روستای فسقلی میمونه و ادما به طرز غیرقابل باوری بهم دیگه میرسن ولی اینکه یهو! خیلی هم یهو! تو لیست کامنتای یه وبلاگی یه عکس "فوق العاده" اشنا ببینی، زوم کنی روش و بگی عه! لطیف! همچنان باعث تعجب میشه! 
سلاااااااام علیکم و رحمه الله:) ایا اجازه داریم هر از گاهی یه سری به اینجا بزنیم یا شما نیز هچو ما بر این باورید زندگی واقعی جدا زندگی وبلاگی جدا؟ قبض اب را جدا میدهیم برق را جدا؟:-D 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی