پشت صحنه





همه چیز غیر قابل پیش بینی بود

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ
کجای زندگی وایستادم؟
این سوال و هروقت از خودم میپرسم چند وقت بعد جوابشو میگیرم
مثل بچگی ها که وقتی یکم از خونه دور میشدم برمیگشتم به پشت سرم نگاه میکردم ببینیم چقدر راه اومدم یا الان کجام و خونه کجاست!
 شمام این کار و میکردید؟ 
چه روزهایی که دیگه برنمیگردن
چه حس هایی که عمرا دیگه تجربه شن
چه آدمایی که شاید هیچوقت دیگه نشه ببینمشون یا حتی صداشونو بشنوم
چقدر همه چیز موندنی بنظر میومد...
و چقدر همه چیز غیز قابل پیش بینی بود و نمیدونستم!
با این نگرش میخوام دیگه از آینده نترسم
شاید همه چیز مثل قبل موندنی نباشه!!

پ.ن : امروز که بیدار شدم با خودم فکر کردم روزی میاد که این لحظه رو یادم نمیاد پس چرا انقد جدیش بگیرم...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
لطیفه ریحانی

نظرات  (۳)

درسته وقتی که گذشت میفهمیم اصلا مهم نبودن!!

حالتون خوب
پاسخ:
بله زندگی در لحظه ست
لحظاتتون شاد
چه نتیجه گیری جالبی :))
پاسخ:
مرسی بهار نازنینم
اصولا فکر کردن به گذشته و در کل هر چیزی که مربوط به خاطره و گذشته هست،یه حس افسردگی بهم دست میده،حالا هر گذشته ای از بچگی،خانوادگی و کلا هر چیزی.واسه همین ترجیح میدم به گذشته فکر نکنم.
اما کلا منم یاد گرفتم که تا هستم شاد زندگی کنم چون همین یکبار باید حداکثر استفاده رو ببرم :)
پاسخ:
خیلی عالیه همیشه لحظاتت شاد باشه لوسیفر عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی