پشت صحنه





تسلیت ایران 95_96

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۰۳ ب.ظ
ایران من باز تسلیت...
علاوه بر آمار مرگ و میرهای طبیعی که به عقیده من اصلا هم طبیعی نیست و دلیل اصلی اون فقط استرس و فشار روحی میتونه باشه
آمار مرگ و میر غیر طبیعی داره سبقت میگیره و متاسفانه برای ما از هر چیزی طبیعی تر میشه
دیگه نمیخوام بگم مسیولین چرا کاری نمیکنن ...چون با گفتن و پرسیدن صدای من و امثال من به گوش کسی قرار نیست برسه
دیگه نمیخوام بگم مردم خودشون مقصرن و اما و اگر...چون حتی نمیتونم لحظه ای جای اون عزیز داغ دیده باشم
دیگه ن....
نه دیگه حرف و تفسیری برای این وضعیت نمیمونه ! دیگه پرسش و پاسخی هم نمیمونه
پرچم  سرزمین من دیگه سه رنگ نیست
 و بنظرم بهتره به رنگ مشکی و قرمز تغییر کنه...
هر روزمون مشکی قرمز شده ! از تمام سرزمینم خون و عزا مونده...
کاش بتونم زودتر دور شم
خدایا به خونواده و عزیزان پلاسکو,حادثه معدن,حادثه قطار,کشتی,هواپیما,اتوبوس,.....صبر و آرامش بده.

پ.ن : هه! فقط حادثه موبایل و دوچرخه مثلا مونده.وقتی این متن و مینوشتم فقط گریه میکردم ....
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲
لطیفه ریحانی

نظرات  (۲)

خیلی تلخه!!

منتظریم یکی بیاد واسه ما درست کنه!



دلتون سرشار ارامش
پاسخ:
درود وحید جان 
دیگه هرچی که نباید میشد شد انتظار بی فایدس

۰۲ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۰۶ لوسیفر زوبع
باید از این مملکت در رفت.چیزی که همیشه گفتم.
پاسخ:
آره وقتی موندن بی فایدس راه دیگه ای نمیمونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی