پشت صحنه





بالاخره برگشتم

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۷ ب.ظ

سلام دوستان

بعد از مدتی تنهایی من برگشتم 

دلم برای همه تون تنگ شده بود و حس میکردم از خونه درونم دورم...

دوستون دارم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
لطیفه ریحانی

نظرات  (۶)

سلام :)

خیلی خوش برگشتی :))
پاسخ:
مرسی دوست خوبم
سلام

خوبی؟

نبودید!!

خوشحال شدم برگشتید

امیدوارم دیگه از بیان نرید
پاسخ:
سلام وحید جان
 خوبم شما خوبی ؟
همه چی خوبه؟
مرسیی مرسیی 
ایشاله بتونم همیشه در کنار شما دوستای خوبم باشم

خوش اومدی :))
پاسخ:
مرسی بهار نازنینم
سلام.
خوشحالم برگشتین.
حال دلتون شاد. 
:)
پاسخ:
سلام دوستم
ممنونم
همچنین
منم خیلی خوشحالم 
سلام لطیفه عزیز 
نبودنت تو چشم بود 
خوش اومدی 
انشالله موفقی و سلامت
پاسخ:
سلام عزیز دلم
قربونت برم متقابلا دلم براتون تنگ بود
همچنین با آرزوی شادی برای شما
سلام :)
معمولا همینطوریه،کسی که اومد اینجا نمیره.امکان داره یه مدت بره اما بازم میاد. :)
امیدوارم همیشه بنویسی :)
پاسخ:
به به سلام لوسیفر عزیز
بله هیچ جا خونه خود آدم نمیشه دیگه
مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی