پشت صحنه





یک "تو" وسط زندگیم‌ گم شده است

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ

مخاطب من !

کاش سری به این دفترچه میزدی حرفای من اینجاست چطور فراموش کردی؟

من خوبیاتو انکار نمیکنم ،مرسی بابت همه ی تلاشت واسه لبخندم 

مرسی بابت تحملت ...

اما حال من خوب نیست این بار تو باور کن !

من خوب میدونم چمه...

من با خودم‌ لج کردم تو نمیدونی این چقدر خطرناکه

نمیخوام آتیشم دامن تورو بگیره...

لحظه به لحظه از سال ۹۷ بد و بدتر شدم اینو سلول به سلول تنم حس میکرد 

با همه ی قدرتم تظاهر کردم و خندیدم اما خب میدونم‌ نیازی نیست از این بابت ازم کسی تشکر کنه...

من همه ی دنیام شده بود تو ...اما الان تو وسط زندگیم‌ گم شدی انگار

تصمیم داشتم سال نو رو کنار تو شروع کنم و یه تعطیلات آروم کنارت داشته باشم 

میدونستم این شرایط شدنی نبود واسه همین حاضر بودم پا به پات ۱۳ روز کار کنیم 

اینم نخواستی ...دلم گرفت از این همه فاصله بین مون ...کاش میگفتی که واست چی ارجعیت داره 

از اینکه نمیتونم‌ نمیتونی حرفامو بشنوی داد میزنم 

 از اینکه هیشکی و ندارم اینجا نه فامیلی نه دوستی اشک‌ میریزم

از اینکه ازم عصبانی میشی و باهام حرف نمیزنی جای دلخوری هام دیر خوب میشه 

فکر کنم هیچ عیدی  به اندازه الان اشک‌ نریختم...

من نیازی به شام‌ و رستوران و هدیه ندارم فقط میخام تو رو داشته باشم 

متاسفانه با چشم خودم میبینم که هر چی بیشتر میخوامت دورترت میکنم ...

کاش مثل تو انقدر سرم الان شلوغ بود که بت فکر نمیکردم....

کاش کنارم دوستی غیر تو داشتم ،نباید همه چیزم میشدی اینجوری تبدیل به نقطه ضعفم شدی...‌





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
لطیفه ریحانی

نظرات  (۷)

سلام :)
چی شده خانم ریحانی ؟ نبینیم اینطور به هم ریخته باشین ...

امیدوارم حالتون بهتر بشه ...
پاسخ:
سلام قدح جان ,دوست خوبم 
والا چی بگم مشکل یا اتفاق نه اما حال روحیم خوب نیست
دل منم گرفت. کاش می تونستم کمکی کنم.
پاسخ:
ممنون دوستم
کاری از دست ما ساخته نیست ...

ولی از خدا میخوام حالتون خوب بشه :)

شما محکم تر از این حرفا هستین ...
پاسخ:
مرسی قدح جان 
من همه ی سعی مو میکنم که آرامش قبل و به خودم برگردونم
نقطه ضعف، خوراک دشمنه
وقتی دشمنت روزگار باشه می جنگی و وقتی عشقت بهت ضربه بزنه شکست می خوری
پاسخ:
بله کاملا همینطوره
انشالله هر مشکلی هست بر طرف بشه :///
واقعا سخته ، درک میکنم :(((
پاسخ:
مرسی بهنام جان
سلام لطیفه خانم

خوبی؟

کجایی؟

نیستید  

اپ نمی کنید 

دلتون شاد!!!
پاسخ:
سلام وحید جان
بله بعد از مدت طولانی دوری از دوستانم برگشتم
دلم برای همه تنگ شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی