پشت صحنه





حال همه ما خوب است

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

چقدر گفتم حالِ همه‌ی ما خوب است و باز 

تو حتی باورت نشد! 

خُب راستش را بخواهی 

آن روز باد می‌آمد 

من هم دروغ گفته بودم به آسمان 

یعنی گفته بودم خوبیم، حالمان خوب است، 

- اما تو عاقل‌تر از آنی که باورت شود!


سیدعلی صالحی

آخرین عاشقانه‌های ری‌را


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
لطیفه ریحانی

نظرات  (۳)

سلام

امیدوارم این شعر حال شما نباشه

سال نو پیشاپیش مبارک

دلتون شاد  خانم لطیفه
پاسخ:
سلام دوست عزیز
نه فقط وقتی خوندم خوشم اومد
ممنون همچنین
سلام :)

خدا رو شکر که حال دلتون خوبه ...

حالا چرا باورش نمیشه ؟
پاسخ:
سلام قدح جان
والا نمیدونم😂
یه جا این شعر و خوندم از آقای صالحی عزیز
که همیشه تو ذهنم مرور میکنم 
احتمالا حس شهودش بالاتر از اونیه که باورش بشه :)
پاسخ:
شاید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی