پشت صحنه





هفت طبقه زمین و آسمان کم‌است

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ


نه هفت طبقه‌ی آسمان و نه هفت طبقه‌ی زمین برای جا دادن خداوند کافی نیست، 

ولی قلب انسان به تنهایی می‌تواند او را در خود جای دهد. 

پس آلکسیس!

خیلی مواظب باش تا هیچ‌گاه دل کسی را نشکنی!


 زوربای یونانی 

 نیکوس کازانتزاکیس


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
لطیفه ریحانی

نظرات  (۵)

سلام خواهرم :) شب شما به خیر

چقدر زیبا بود ...

چه وسعت بی انتهایی داره این دل ؟

البته دل بعضیا جایی برای هیچی نداره ...

قلم لطیفه بانو پایدار (وکیل بیان :))


پاسخ:
به به قدح عزیز شب بخیر
من امید دارم تو سیاه ترین دل ها هم‌هنوز یه قسمتی دست نخورده مونده باشه
ممنون دوست خوبم
حال دلت همیشه خوب باشه
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۰۸ علی ابن الرضا
بله قلب انسان جا میده علی الخصوص اگه شکسته باشه
من در قلبهای شکسته جا دارم
پاسخ:
درسته هر شکافی در قلبی راهی به سمت آرامش خداست
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
حرم حقیقی خدا را ویران نکنیم ..
متنت به دل نشست ...
پاسخ:
مرسی عزیز
ممنون از حضورت
بهانه ی مرا بگیر !

  بهانه هم اگر می گیری ...


  بهانه ی مرا بگیر !


  من تمام خواستن را وجب کرده ام


  هیچکس

 

 هیچکس به اندازه من


  عاشق تو و بهانه هایت نیست

پاسخ:
عالییی بود 
مرسی بهترینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی