پشت صحنه





آدما رو آدما جدا میکنن

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ
Bence insanlari kader ayirmaz 
bence insanlari 
insanlar ayirir

به نظر من آدمارو سرنوشت جدا نمیکنه

به نظر من آدمارو , آدما جدا میکنه...


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
لطیفه ریحانی

نظرات  (۹)

سلام لطیفه بانو :)
ترکی استانبولی ؟
Teşekkürler
بله آدما رو آدما جدا میکنن
که البته این به نوع رفتار و زندگی شخص هم برمیگرده که چطور مورد قضاوت و
ارزیابی قرار بگیره

حالتون چطوره ؟
پاسخ:
سلام قدح جان مرسی خوبم شما خوبی؟؟؟
بله ترکی استانبولی دیگه...زبان سوم بنده ( ناگفته نمونه که در حال یادگیری ام فعلا)!
قطعا همینطوره 
به امید روزای خوب و پر از انسانیت
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۲۸ لوسیفر زوبع
دقیقا همینطوره
پاسخ:
مرسی لوسیفر
دوست عزیز
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۳۷ استاد بزرگ
بله دقیقا همینطوره
:)
پاسخ:
درود بر شما
دلتون شاد
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۰۷ علی ابن الرضا
آدمها رو نا آدمها از هم جدا می کنند بله
پاسخ:
خدا کنه تمام دلایلی که باعث میشه آدما اینطور بشن از بین بره
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۲۱ کاکتوس هستم
دقیقا همین طوره کاملا موافقم.
پاسخ:
عزیز دلم خوبی؟
مرسی از حضورت گلم
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۲۴ کاکتوس هستم
مرسی بهترم :)
:)))
ادمها رو شرایطشون از هم جدا میکنه

دلتون شاد
پاسخ:
گاهی بله...
متاسفانه...
☹️Dogru 👍
پاسخ:
Maalesef😐
نمیذارم کسی جدامون کنه
پاسخ:
میدونم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی