پشت صحنه





زمزمه فریاد

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ
بر خلاف طبیعتم خیلی دلم گرفت
چند شبه احساس ناامنی میکنم تو زندگیم
در عین حال اما سعی میکنم کسی و درگیر اضطراب درونیم نکنم
خیلی وقته حوصله بحث هم ندارم و اخیرا سکوت و به بحث ترجیح میدم
اما از مقایسه شدن دلم خیلی زود میشکنه
کاش قضاوت کردن و مقایسه کردن یه جرم بود,مجازات داشت تا کسی به راحتی اینکارو نمیکرد
خوشحالم که سکوت کردم 
من در جواب حرف قابل درکی براش نداشتم
فقط خودم میتونم اون جوابی که تبدیل به سکوت شد و درک کنم
اما اینجا سکوت نمیکنم و میگم : " من دختری نیستم که بخواد  ناراحتی و دلخوریش واسه همه عادی باشه, 
وقتی با تموم اضطراب و دغدغه م  لبخند میزنم, 
وقتی به هر سختی خودمو کنترل میکنم,
وقتی با وجود همه خستگی کاری و فکریم سرپامو دنبال راه حل واسه آرامش میگردم , 
وقتی گاهی  قسمتی از کوکیم بهونه میگیره و همین طور خلا های قلبیم...
 و من اهمیتی به لطیفه 11 ساله تنها نمیدم !!
درسته کسی مسیول زندگی ما در هیچ زمانی نیست 
اما حداقل میتونیم حال همو خوب کنیم در لحظه...
بگذریم...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
لطیفه ریحانی

نظرات  (۷)

سلام :)
پاسخ:
درود قدح 
واقعاً مقایسه چیز خوبی نیست ...

چون هر کی خودشه با تونایی های خاص خودش .

ان شاءالله بزرگ که شدی و یک حقوقدان سر شناس ، تو  آ.د.ک یه ماده واحده بدون تبصره اضافه میکنین به ق.م ا که عطف به ما سبق (گذشته) هم بشه تا بتونی کسانی رو که الان مقایسه می کنن به اشد مجازات محکوم کنی ...

پس ناراحت نباش خواهرم :)
پاسخ:
نظرت عالی بود 
اگه تا اون موقع یادم بود حتما اینکارو میکنم
کاش تو قانون صریحا یه ماده در پیرامون این موارد داشتیما
باشه دیگه ناراحت نیستم :)
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۰۸ علی ابن الرضا

و بهترین و تنها راه حل جلوی این رفتارها همون سکوته

طرف مقابل خودش متوجه میشه حتی اگه به روی خودش نیاره

پاسخ:
بله من چیزی قوی تر از "سکوت" و "مرور زمان" برای بهبود این قبیل شرایط  ندیدم
کاش...
اما حداقل میتونیم حال همو خوب کنیم...
بقول جمله معروف"انسانم آرزوست..."
پاسخ:
آره دقیقا
بنظر من به جای جنگ برای تصرف زمین و مرز 
کاش برای انسانیت با سلاح محبت با هم میجنگیدن

سلام

قضاوت و مقایسه کردن جزوی از زندگی ماست! درسته فرهنگ سازی داره میشه کا کمتر سرک بکشیم تو دنیای همدیگر کمتر مقایسه کنیم و...‌
ولی هنوز که هنوزه وجود داره !! خصوصا اگه از سوی افراد نزدیک بهمون باشه دردناک تره
ادمها شرایطشون متفاوته و نباید با این نگاه ها اونها رو اذیت کرد

بهرحال باید صبور بود با وجود چنین ادمهایی چون یه شبه درست نمیشه 

دلتون شاد شاد
پاسخ:
کاملا قانع کننده س حرفت 
نمیشه همه آدما سالم رفتار کنن
اما خب آدم از بعضیا انتظار نداره
نمیدونم شایدم توقع زیادیه 
مرسی از حرفای قشنگت وحید جان
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۵ لوسیفر زوبع
امیدوارم تو تنهاییات هم فکرشو نکنی و با خودت نگی کاش اونجا اون حرفو میزدم یا اون رفتارو میکردم.چون خیلی رو روان آدم میره.
پاسخ:
نه عزیزم خداروشکر بطور غیر ارادی اون قسمت از درونم که بی تفاوته بعد از یک روز و گاهی حتی بعد از چند ساعت فعال میشه و دیگه یادم‌نمیاد 
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۰۵ تسنیم زارعی
این خیلی بده که یکی قضاوتت کنه که اصلا درکت نمیکنه
پاسخ:
بله خیلیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی