پشت صحنه





نه فردا نه! دیر است...

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ
ممکن است فردایی نباشد دوست من...
همین الآن که مشغول خوندن این پیامی دنیا داره زیر و رو میشه و تو نه میتونی ببینی نه فرصت میشه که بشنوی
همین الآن فرزندی به دنیا اومده! یکی هم برعکس داه از دنیا میره!
تو همین 5 ثانیه یکی تو دنیا از کسی که دوسش داشت جدا شد و تو اون ور دنیا یکی با صدای بلند داره  عشق شو فریاد میزنه
....
میبینی دوست من؟
چقدر خوبه که هنوز باآرامش نشستی و داری این نوشته رو میخونی...چقدر خوبه که همین الآن و تو این 20 ثانیه سالمی و همه عزیزات سالم و سلامتن
...دقت کن که چه ذره ناچیزی تو این دنیا هستیم,چقدر زود ممکنه نوبت ما شه...
بیایم همین الآن به مادر یا پدری که سایه ش هنوز بالا سر ماس لبخند بزنیم...
همین لحظه خدارو شکر کنیم که...
همین لحظه گوشی و برداریم و بی هیچ کینه و غروری زنگ بزنیم و بهش بگیم که چقدر دلمون براش تنگ شده...

همین 60 ثانیه ای که رفت هم برنمیگرده پس زمان و به این راحتی از دست ندیم!!!

سقف این دنیا زودتر از اون که ما بخوایم خاموش میشه ( ناگهان و ناخواسته) پس تا قبل از اون از نوری که بی منت بهت میتابه لذت ببر دوست من :)
  
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۳
لطیفه ریحانی

نظرات  (۴)

۰۴ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۰۰ لوسیفر زوبع
خیلی دوس دارم خیلی کارای دیگه هم تو این فرصتای باقیمونده انجام بدم . حسشون کنم. :)
پاسخ:
آره مطمئنا هممون کلی کار هست که انجام ندادیم و تجربه نکردیم...امیدوارم دیر نشه...
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۴۶ استاد بزرگ
دقیقا همینطوره 
ولی یه وقتایی حسش نیست
:)
پاسخ:
برای چیزهایی که دایرم شاد باشیم حتی اگه حسش نیست...
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۴۹ کاکتوس هستم
کلی  انرژی خوب بود تو این متن ممنون :)
پاسخ:
خوشحالم از نظرتون
خوش اومدید
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۳ کاکتوس هستم
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی