پشت صحنه





تغییر

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ

و تغییرات و بطور رسمی شروع کردم 

دیروز رفتم پیش روانشناس و تو یه ساعت وقتی که برای من بود خیلی خوب تونستم راجع به همه چیز صحبت کنم و یه راهکارایی گرفتم 

و امروز رفتم پیش مشاور تغذیه 

رفتار درمانیم در واقع شروع شد 

من فکر میکنم این خودخواهی نیست بلکه یه ضرورته که

 به آرامش مون تو رابطه ،تو محل کار،تو خونواده 

به سلامتی و زیبایی مون بها بدیم و براش تلاش کنیم 

امیدوارم نتیجه تغییرات و زود ببینم

 و فکر میکنم به زودی یه رنگ به مداد رنگی زندگیم اضافه شه....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰
لطیفه ریحانی

نظرات  (۱)

چ خووب :))
پاسخ:
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی